Якщо керівником фірми є жінка, то її обличчя можна назвати обличчям всієї організації. Тому саме воно має виглядати бездоганно - без темних кіл під очима, блиску і розтеклися помади. Це перша ознака організованості та вміння грамотно розподіляти особистий час.
Зазвичай жінки, трепетно відносяться до своїх посадових обов'язків, так само ставляться й до власної зовнішності.
Тому далеко не випадково діловий етикет чітко регламентує параметри в одязі, макіяжі і в зовнішньому вигляді взагалі. Його вимоги дуже продумані і виправдані, до того ж вони створені насамперед для зручності, щоб ніщо не відволікало від робочого процесу.
Як правило, найцінніші ділові якості жінки знаходять своє відображення в її зовнішності - одязі, зачісці і макіяжі.
Макіяж і зачіска в діловому стилі
Основна функція ділового макіяжу - візуально приховати недоліки шкіри і підкреслити виграшні риси без випинання всього того, що при діловому спілкуванні є недоречним - жіночої привабливості і спокусливості.
За традицією акцент робиться або на очі, або на губи. Але можна піти й третім шляхом, особливо якщо з ранку часу в обріз - нанести на обличчя коригуючий засіб, що маскує темні круги, пігментні плями, червоність і інші дефекти шкіри, зверху тональний засіб, все це як слід розтушувати. Тепер припудрюємо особа і наносимо трохи рум'ян, щоб його освіжити. В принципі цього достатньо. Якщо час дозволяє, можна злегка підфарбувати очі і губи.
Але оскільки частенько нашим жінкам крім як на роботу прикрашати себе більше нікуди, їм властиві пересолити в цьому відношенні. У таких випадках стилісти радять вибрати в якості прикладу для наслідування макіяж телеведучих, так як їх завдання - привернути увагу до того, про що вони говорять, а не до свого зовнішнього вигляду.
Макіяж і зачіска в діловому стилі
А тепер докладніше. Роблячи макіяж, враховуйте тип освітлення у вашому офісі. Якщо воно люмінесцентне, то його яскравий холодне світло не найкращий варіант для шкіри обличчя, яка може виглядати сіруватою. При цьому світлі стають помітними будь-які дефекти на шкірі, тому не економте на хорошому тональному засобі. У даному випадку воно повинно бути трохи темніше натурального кольору вашої шкіри.
Макіяж очей повинен бути витриманий в стриманих відтінках (див. картинку), неприпустимо використовувати яскраві і викликають кольору. Текстура тіней і рум'ян повинна бути не перламутровою, а тільки матовою - діловий стиль не допускає ніякого блиску.
Туші на віях теж не повинно бути багато. Замість чорної можна використовувати коричневу або сіру. Прибережіть чорну підводку (яка ще і не всім підходить!) До вечірнього виходу, а вдень обійдіться чорними або темно-сірими тінями, нанесеними акуратно вздовж лінії вій.
Зовсім необов'язково створювати враження відсутності косметики на обличчі, просто макіяж не повинен бути яскравим. Діловий етикет передбачає, що жінка і на роботі продовжує стежити за собою. Макіяж допомагає їй відчувати завершеність і продуманість всього образу.
Ділова зачіска
У діловому світі прийнято фарбувати волосся тільки в натуральні кольори. Класичний приклад тому - дружини президентів, жінки-політики. Було б корисним поспостерігати за їх стилем, якщо вас хвилює це питання.
Діловий етикет не вітає радикальну зміну кольору і сліпе слідування моді - це говорить про певну нестабільність. Також дещо легковажно виглядають меліроване волосся, тому вони в діловому світі не прийнято.
Макіяж і зачіска в діловому стилі
Поставтеся серйозно до вибору перукаря, який зробить вашу голову ідеально підстриженою. Стрижка повинна виглядати акуратно і чітко, до того ж вам має бути легко її укладати вранці, коли дорога кожна хвилина. У той же час занадто коротке волосся створюють враження інфантильності. Тому дуже часто ділові жінки вибирають коротку стрижку з довжиною волосся не нижче плечей і чіткими лініями. Найпоширенішими є класичне каре або боб.
Любительки довгого волосся обов'язково повинні їх зібрати в зачіску - це можуть бути акуратний хвіст або равлик.
Будь сама професійна стрижка припускає обов'язкову укладку, тому вибирайте спеціальні щадні засоби, які не зашкодять вашому волоссю.
Цікаві моменти
Соціологічні опитування показали, що власниці темного волосся частіше вселяють до себе повагу і визнання, але при цьому для ділових дам зовсім не виключено володіти світлими локонами, які вселяють симпатію і довіру. Це зовсім необов'язково асоціюється з некомпетентністю і беззахисністю. І все-таки по можливості уникайте зайвого освітлення.
На роботі сталість в зачісці говорить про вашу стабільності, надійності та відповідальності, створюючи про вас гарне враження.
У зачісці відбивається як характер самої людини, так і специфіка його роботи. Опитування чоловіків показав, що жінок різних професій вони уявляють собі по різному.
З'ясувалося, що:
Жінка-бухгалтер представляється шатенкою або брюнеткою, у якої акуратна гладка зачіска, що відображає їх сумлінність, строгість і пунктуальність;
Жінку-економіста або представницю органів державної влади чомусь звичніше бачити як володарку короткої стрижки;
Банківськими службовцями повинні бути, на думку чоловіків, жінки, у яких кучеряве волосся і пишні зачіски, оскільки це швидше викликає довіру і вельми розташовує до взаємоповажного ввічливому спілкуванню;
Жінка-продавець в ідеалі сьогодні представляється з короткої ділової зачіскою, так як зараз люди більш грунтовно підходять до покупок і очікують від продавців кваліфікованої професійної допомоги. Екстравагантні, романтичні зачіски можуть викликати негативну реакцію;
Консерватизм не вітається в середовищі: дизайнерів, піарників, маркетологів, людей мистецтва, журналістів. Їх зовнішній вигляд - це один із проявів їх креативності: чим оригінальніше образ, тим краще.
Кінцева мета грамотно продуманого образу, створеного зачіскою, одягом та макіяжем - допомогти спілкуватися з оточуючими і зробити саме те враження, яке необхідно в даний момент. Наша зовнішність не повинна відштовхувати, і в той же час допомагати тримати дистанцію з співрозмовником, щоб думки про те, як ми виглядаємо, не заважали спілкуванню і досягнення поставлених завдань.
Зазвичай жінки, трепетно відносяться до своїх посадових обов'язків, так само ставляться й до власної зовнішності.
Тому далеко не випадково діловий етикет чітко регламентує параметри в одязі, макіяжі і в зовнішньому вигляді взагалі. Його вимоги дуже продумані і виправдані, до того ж вони створені насамперед для зручності, щоб ніщо не відволікало від робочого процесу.
Як правило, найцінніші ділові якості жінки знаходять своє відображення в її зовнішності - одязі, зачісці і макіяжі.
Макіяж і зачіска в діловому стилі
Основна функція ділового макіяжу - візуально приховати недоліки шкіри і підкреслити виграшні риси без випинання всього того, що при діловому спілкуванні є недоречним - жіночої привабливості і спокусливості.
За традицією акцент робиться або на очі, або на губи. Але можна піти й третім шляхом, особливо якщо з ранку часу в обріз - нанести на обличчя коригуючий засіб, що маскує темні круги, пігментні плями, червоність і інші дефекти шкіри, зверху тональний засіб, все це як слід розтушувати. Тепер припудрюємо особа і наносимо трохи рум'ян, щоб його освіжити. В принципі цього достатньо. Якщо час дозволяє, можна злегка підфарбувати очі і губи.
Але оскільки частенько нашим жінкам крім як на роботу прикрашати себе більше нікуди, їм властиві пересолити в цьому відношенні. У таких випадках стилісти радять вибрати в якості прикладу для наслідування макіяж телеведучих, так як їх завдання - привернути увагу до того, про що вони говорять, а не до свого зовнішнього вигляду.
Макіяж і зачіска в діловому стилі
А тепер докладніше. Роблячи макіяж, враховуйте тип освітлення у вашому офісі. Якщо воно люмінесцентне, то його яскравий холодне світло не найкращий варіант для шкіри обличчя, яка може виглядати сіруватою. При цьому світлі стають помітними будь-які дефекти на шкірі, тому не економте на хорошому тональному засобі. У даному випадку воно повинно бути трохи темніше натурального кольору вашої шкіри.
Макіяж очей повинен бути витриманий в стриманих відтінках (див. картинку), неприпустимо використовувати яскраві і викликають кольору. Текстура тіней і рум'ян повинна бути не перламутровою, а тільки матовою - діловий стиль не допускає ніякого блиску.
Туші на віях теж не повинно бути багато. Замість чорної можна використовувати коричневу або сіру. Прибережіть чорну підводку (яка ще і не всім підходить!) До вечірнього виходу, а вдень обійдіться чорними або темно-сірими тінями, нанесеними акуратно вздовж лінії вій.
Зовсім необов'язково створювати враження відсутності косметики на обличчі, просто макіяж не повинен бути яскравим. Діловий етикет передбачає, що жінка і на роботі продовжує стежити за собою. Макіяж допомагає їй відчувати завершеність і продуманість всього образу.
Ділова зачіска
У діловому світі прийнято фарбувати волосся тільки в натуральні кольори. Класичний приклад тому - дружини президентів, жінки-політики. Було б корисним поспостерігати за їх стилем, якщо вас хвилює це питання.
Діловий етикет не вітає радикальну зміну кольору і сліпе слідування моді - це говорить про певну нестабільність. Також дещо легковажно виглядають меліроване волосся, тому вони в діловому світі не прийнято.
Макіяж і зачіска в діловому стилі
Поставтеся серйозно до вибору перукаря, який зробить вашу голову ідеально підстриженою. Стрижка повинна виглядати акуратно і чітко, до того ж вам має бути легко її укладати вранці, коли дорога кожна хвилина. У той же час занадто коротке волосся створюють враження інфантильності. Тому дуже часто ділові жінки вибирають коротку стрижку з довжиною волосся не нижче плечей і чіткими лініями. Найпоширенішими є класичне каре або боб.
Любительки довгого волосся обов'язково повинні їх зібрати в зачіску - це можуть бути акуратний хвіст або равлик.
Будь сама професійна стрижка припускає обов'язкову укладку, тому вибирайте спеціальні щадні засоби, які не зашкодять вашому волоссю.
Цікаві моменти
Соціологічні опитування показали, що власниці темного волосся частіше вселяють до себе повагу і визнання, але при цьому для ділових дам зовсім не виключено володіти світлими локонами, які вселяють симпатію і довіру. Це зовсім необов'язково асоціюється з некомпетентністю і беззахисністю. І все-таки по можливості уникайте зайвого освітлення.
На роботі сталість в зачісці говорить про вашу стабільності, надійності та відповідальності, створюючи про вас гарне враження.
У зачісці відбивається як характер самої людини, так і специфіка його роботи. Опитування чоловіків показав, що жінок різних професій вони уявляють собі по різному.
З'ясувалося, що:
Жінка-бухгалтер представляється шатенкою або брюнеткою, у якої акуратна гладка зачіска, що відображає їх сумлінність, строгість і пунктуальність;
Жінку-економіста або представницю органів державної влади чомусь звичніше бачити як володарку короткої стрижки;
Банківськими службовцями повинні бути, на думку чоловіків, жінки, у яких кучеряве волосся і пишні зачіски, оскільки це швидше викликає довіру і вельми розташовує до взаємоповажного ввічливому спілкуванню;
Жінка-продавець в ідеалі сьогодні представляється з короткої ділової зачіскою, так як зараз люди більш грунтовно підходять до покупок і очікують від продавців кваліфікованої професійної допомоги. Екстравагантні, романтичні зачіски можуть викликати негативну реакцію;
Консерватизм не вітається в середовищі: дизайнерів, піарників, маркетологів, людей мистецтва, журналістів. Їх зовнішній вигляд - це один із проявів їх креативності: чим оригінальніше образ, тим краще.
Кінцева мета грамотно продуманого образу, створеного зачіскою, одягом та макіяжем - допомогти спілкуватися з оточуючими і зробити саме те враження, яке необхідно в даний момент. Наша зовнішність не повинна відштовхувати, і в той же час допомагати тримати дистанцію з співрозмовником, щоб думки про те, як ми виглядаємо, не заважали спілкуванню і досягнення поставлених завдань.
Комментариев нет:
Отправить комментарий