Перші дні на роботі - це період знайомства з колективом, структурою організації, що склалася в команді системою правил і норм, в тому числі і негласних.
Безумовно, важливо бути грамотним фахівцем, майстерно виконують свої службові обов'язки, але цього недостатньо, для того щоб стати частиною єдиної команди. Дейл Карнегі вивів таку формулу успіху в кар'єрі:
Якісне виконання посадових обов'язків + слідування законам "офісної дипломатії" = просування по службі
Знайомство з колективом
У перший робочий день нового співробітника слід познайомитися з виробничою специфікою організації, персоналом, корпоративним кодексом і т.п. Вирішити всі ці завдання дозволяє ознайомча "екскурсія" по відділу або фірмі.
Згідно діловому етикету, новачкові в перший день роботи показують не тільки його робоче місце, але і місцезнаходження тих служб організації, з якими йому треба буде контактувати надалі. Будучи новачком в компанії, не соромтеся задавати питання, дізнаватися, де що знаходиться. Чим швидше Ви з'ясуєте, де їдальня, де бухгалтерія, де кабінет начальника, тим швидше увіллєтеся в колектив, і будете доставляти менше клопоту колегам.
Відповідальність за ознайомлення нового співробітника з підприємством діловий етикет покладає на його безпосереднього начальника. Він же знайомить новачка з колективом, представляючи кожного із зазначенням займаної посади.
У перший же день на новій роботі постарайтеся запам'ятати по іменам, якщо не всіх своїх колег, то хоча б трьох - п'ятьох з них. Це необхідно для того, щоб далі налагоджувати ділові стосунки. Ви завжди зможете звернутися до тих, чиї імена вже знаєте, і запитати, як звуть того чи іншого працівника.
Знайомство з колективом
Щоб влитися в робочий колектив, новому співробітнику не варто намагатися сподобатися всім. Краще бути привітним з усіма, залишаючись при цьому собою.
Однак є список якостей, що сприяють успішній адаптації в суспільстві незнайомих людей. Це природність, впевненість у своїх силах, відкритість, доброзичливе ставлення до оточуючих, готовність до спілкування.
Так, діловий етикет радить з перших же днів на новій роботі поводитися природно. Однак це не передбачає повну розкутість. У перший час новачкові варто підлаштовуватися під заведені в колективі порядкі.Ні в якому разі не проявляйте такі якості як похмурість, замкнутість, відчуженість, зарозумілість, грубість, розв'язність, запальність.
Якщо на новому місці роботи Вам поставлять запитання про причини звільнення з попереднього, запам'ятайте: нічого поганого говорити не можна. Ви справите більш виграшне враження, якщо акцентуєте увагу на плюсах, які Ви винесли з колишнього досвіду роботи. Діловий етикет дозволяє розголошувати такі причини зміни місця роботи, як прагнення знайти більш високий або стабільний заробіток, переїзд, не задовольняє Вас графік роботи. Якщо питання про причини зміни роботи ставить Вас у глухий кут, відповідайте просто: "Мені захотілося працювати у Вашій організації!".
Уникайте залучення в будь-які інтриги і конфлікти в робочому колективі.
У перші дні на роботі Ви не тільки освоюється в новому колективі, вивчаєте свої посадові обов'язки, але і адаптуєтеся до корпоративним вимогам і негласним правилам поведінки в команді.
Якщо у Вашому новому колективі прийнято разом відзначати дні народження, календарні свята, і не тільки за чашкою чаю, не ухиляйтеся від участі в таких заходах. Якщо Вам не зовсім до смаку бурхливі веселощі, необов'язково залишатися допізна, але приділити годину - два колегам завжди можна. В іншому випадку Ви ніколи не станете своїм у команді.
Знайомство з колективом
Після того як новий співробітник більш-менш освоїться в своєму посадовому статусі і включиться в міжособистісні та службові стосунки, керівництво повинне надати йому можливість спробувати свої сили. Мається на увазі застосування на практиці отриманих за час навчання знань. Колегам діловий етикет радить всіляко підтримувати новачка на цій стадії.
Період адаптації на новому місці роботи в середньому триває від 2 до 6 місяців. Протягом цього терміну новачкові варто бути максимально товариським і привітним, уважно ставитися до порад і рекомендацій колег.
Безумовно, важливо бути грамотним фахівцем, майстерно виконують свої службові обов'язки, але цього недостатньо, для того щоб стати частиною єдиної команди. Дейл Карнегі вивів таку формулу успіху в кар'єрі:
Якісне виконання посадових обов'язків + слідування законам "офісної дипломатії" = просування по службі
Знайомство з колективом
У перший робочий день нового співробітника слід познайомитися з виробничою специфікою організації, персоналом, корпоративним кодексом і т.п. Вирішити всі ці завдання дозволяє ознайомча "екскурсія" по відділу або фірмі.
Згідно діловому етикету, новачкові в перший день роботи показують не тільки його робоче місце, але і місцезнаходження тих служб організації, з якими йому треба буде контактувати надалі. Будучи новачком в компанії, не соромтеся задавати питання, дізнаватися, де що знаходиться. Чим швидше Ви з'ясуєте, де їдальня, де бухгалтерія, де кабінет начальника, тим швидше увіллєтеся в колектив, і будете доставляти менше клопоту колегам.
Відповідальність за ознайомлення нового співробітника з підприємством діловий етикет покладає на його безпосереднього начальника. Він же знайомить новачка з колективом, представляючи кожного із зазначенням займаної посади.
У перший же день на новій роботі постарайтеся запам'ятати по іменам, якщо не всіх своїх колег, то хоча б трьох - п'ятьох з них. Це необхідно для того, щоб далі налагоджувати ділові стосунки. Ви завжди зможете звернутися до тих, чиї імена вже знаєте, і запитати, як звуть того чи іншого працівника.
Знайомство з колективом
Щоб влитися в робочий колектив, новому співробітнику не варто намагатися сподобатися всім. Краще бути привітним з усіма, залишаючись при цьому собою.
Однак є список якостей, що сприяють успішній адаптації в суспільстві незнайомих людей. Це природність, впевненість у своїх силах, відкритість, доброзичливе ставлення до оточуючих, готовність до спілкування.
Так, діловий етикет радить з перших же днів на новій роботі поводитися природно. Однак це не передбачає повну розкутість. У перший час новачкові варто підлаштовуватися під заведені в колективі порядкі.Ні в якому разі не проявляйте такі якості як похмурість, замкнутість, відчуженість, зарозумілість, грубість, розв'язність, запальність.
Якщо на новому місці роботи Вам поставлять запитання про причини звільнення з попереднього, запам'ятайте: нічого поганого говорити не можна. Ви справите більш виграшне враження, якщо акцентуєте увагу на плюсах, які Ви винесли з колишнього досвіду роботи. Діловий етикет дозволяє розголошувати такі причини зміни місця роботи, як прагнення знайти більш високий або стабільний заробіток, переїзд, не задовольняє Вас графік роботи. Якщо питання про причини зміни роботи ставить Вас у глухий кут, відповідайте просто: "Мені захотілося працювати у Вашій організації!".
Уникайте залучення в будь-які інтриги і конфлікти в робочому колективі.
У перші дні на роботі Ви не тільки освоюється в новому колективі, вивчаєте свої посадові обов'язки, але і адаптуєтеся до корпоративним вимогам і негласним правилам поведінки в команді.
Якщо у Вашому новому колективі прийнято разом відзначати дні народження, календарні свята, і не тільки за чашкою чаю, не ухиляйтеся від участі в таких заходах. Якщо Вам не зовсім до смаку бурхливі веселощі, необов'язково залишатися допізна, але приділити годину - два колегам завжди можна. В іншому випадку Ви ніколи не станете своїм у команді.
Знайомство з колективом
Після того як новий співробітник більш-менш освоїться в своєму посадовому статусі і включиться в міжособистісні та службові стосунки, керівництво повинне надати йому можливість спробувати свої сили. Мається на увазі застосування на практиці отриманих за час навчання знань. Колегам діловий етикет радить всіляко підтримувати новачка на цій стадії.
Період адаптації на новому місці роботи в середньому триває від 2 до 6 місяців. Протягом цього терміну новачкові варто бути максимально товариським і привітним, уважно ставитися до порад і рекомендацій колег.
Комментариев нет:
Отправить комментарий