воскресенье, 7 апреля 2013 г.

Правила етикету в приймальні і кабінеті керівника


Якщо керівник призначив вам зустріч на певний час у своєму кабінеті, спізнюватися і змушувати себе чекати неприпустимо. Буде краще, якщо ви прийдете до приймальної хвилин на 5-10 раніше, ніж було призначено.

Зазвичай у адміністратора є секретар, обов'язок якого доповісти про ваш прихід і запросити вас в кабінет. Тому стукати в двері керівника в робочий час не прийнято навіть за відсутності секретаря. Якщо у адміністратора з якоїсь причини пусто, ви можете відкрити двері, заглянути в кабінет. Якщо немає інших відвідувачів, попросіть дозволу увійти. Можливо, вас запросять відразу або попросять почекати в приймальні. У неробочий час стукати в двері кабінету обов'язково. Двері відкриваємо, якщо почули «Увійдіть!». Якщо не почули - можна постукати трохи голосніше.



Правила етикету в приймальні і кабінеті керівника
Якщо розмова обіцяє бути тривалим, то керівник, як господар кабінету, зобов'язаний запросити вас присісти, при цьому не вказувати жестом, на якій саме стілець, а надати вам право вибрати зручне для себе місце. Але ви намагайтеся сісти навпроти начальника, а не збоку. Якщо в процесі розмови виникне необхідність показати документи в комп'ютері або на столі керівника, він сам здогадається попросити вас сісти ближче.
 Не поспішайте викладати суть справи з порога. Присядьте і дочекайтеся фрази: «Яке питання ви хотіли обговорити?» Або «Я вас уважно слухаю». Після цих слів начальник готовий вас слухати. Весь спектр питань, які ви хочете з'ясувати, сформулюйте заздалегідь.
Під час розмови не слід дивитися вбік або вниз. Дивіться співрозмовнику в очі, навіть якщо ви звикли боятися начальства .. По-перше, так легше встановити контакт (тоді і страх пройде), по-друге, це буде відповідати нормам етикету.
У процесі розмови жоден зі співрозмовників не повинен дивитися на годинник. Взагалі-тривалість бесіди контролюється господарем кабінету, а не відвідувачем. Причому це має робитися непомітно для відвідувача. Це легко, якщо є настільний годинник або начальник перед початком розмови зняв наручний годинник і поклав перед собою на столі поруч з щоденником.

Правила етикету в приймальні і кабінеті керівника
 У разі переривання бесіди телефонним дзвінком, начальнику припустимо відреагувати на це різними способами, дивлячись по ситуації. Трубку можна не брати або взяти і відразу покласти, що явно вказує на важливість теми розмови. У такому випадку і той, хто телефонує зрозуміє, що зараз його абонент зайнятий. Якщо начальнику необхідно перервати бесіду заради дзвінка, то слід вибачитися перед відвідувачем. У разі, якщо питання через телефон не вирішується протягом 1 хвилини, керівник повинен попросити, щоб йому передзвонили пізніше.
Якщо розмова по суті справи закінчено, питання вирішилися, то ініціатором завершення розмови має стати господар кабінету. Фраза: «У вас є ще якісь питання?» Зазвичай звучить, коли стає зрозуміло, що розмова себе вичерпав. Завершальною фразою може стати, наприклад: «Вважаю, ми всі з вами обговорили». Тут слід попрощатися. При цьому пам'ятайте - руку для рукостискання першим простягає начальник, а не в якому разі не ви йому! До дверей кабінету відвідувачів проводжають тільки у випадках, коли хочуть виявити до них особливу повагу і шану.

1 комментарий:

  1. If you're looking to lose weight then you certainly need to jump on this brand new personalized keto meal plan diet.

    To create this service, certified nutritionists, fitness couches, and chefs joined together to develop keto meal plans that are powerful, decent, economically-efficient, and enjoyable.

    Since their grand opening in January 2019, hundreds of individuals have already transformed their body and well-being with the benefits a great keto meal plan diet can provide.

    Speaking of benefits; clicking this link, you'll discover 8 scientifically-tested ones provided by the keto meal plan diet.

    ОтветитьУдалить